اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی انجام شد | یک سهمیه خراسان رضوی سوخت!

  • کد خبر: ۱۸۱۶۸۳
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی انجام شد | یک سهمیه خراسان رضوی سوخت!
قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی امروز برگزار شد و خراسان رضوی با تیم گروه ساختمانی جاودانی در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی امروز برگزار شد و تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها رقبای خود را شناختند.

کشتی خراسان رضوی ۲ سهمیه لیگ برتری داشت که به دلیل وضعیت نامساعد تیم معینی‌پور، این باشگاه از رقابت در لیگ برتر کشتی انصراف داد و به دلیل بالا بودن هزینه‌های شرکت در لیگ برتر و نبود اسپانسر دیگری برای انتقال سهمیه تیم معینی‌پور، یک سهمیه خراسان رضوی در لیگ برتر کشتی از دست رفت.

گفته می‌شود که هزینه تیم‌داری در لیگ برتر کشتی برای رقابت جهت کسب عنوان قهرمانی حدود ۷ میلیارد تومان هزینه در بر دارد.
تیم گروه ساختمانی جاودانی، تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر کشتی نیز در صدد انصراف از این رقابت‌ها بود که با حمایت اداره‌کل ورزش‌وجوانان و هیات کشتی خراسان رضوی احیا شد.

ترکیب تیم گروه ساختمانی جاودانی و هدف از حضور این تیم در لیگ برتر کشتی طی روز‌های آتی مشخص خواهد شد.

لیگ برتر کشتی همانند لیگ یک به صورت متمرکز برگزار نمی‌شود و بازی‌های آن هر هفته به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود، بدین صورت تیم گروه ساختمانی جاودانی حداقل ۳ میزبانی در مشهد خواهد داشت.

۸ تیم در لیگ برتر کشتی حضور دارند و تمام تیم‌ها در ۲ گروه چهار تیمی به رقابت خواهند پرداخت. تیم گروه ساختمانی جاودانی نیز با تیم‌های انبوه‌سازان هوتن مازندران، پاس تهران و مقامت البرز هم‌گروه شده است.

لیگ برتر کشتی ایران پس از مسابقات جهانی و از اواسط مهر ماه استارت خواهد خورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->